FH sauna5

Verzenden & retourneren

Retourneren

Retour sturen

U mag een door u besteld product binnen de zichttermijn van veertien dagen retour sturen, mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat (indien redelijkerwijs mogelijk).

Aankoopbedrag retour


U heeft tevens recht op het retour ontvangen van uw aankoopbedrag. Wij zullen direct na ontvangst van uw retourzending het product controleren en, indien onbeschadigd en in oorspronkelijke staat, uw geld direct aan u terugstorten. Het kan enkele dagen duren voordat het geld op uw bankrekening is bijgeschreven.

Hoe stuurt u het product retour?


Het product dient in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) aan ons retour gestuurd te worden. Gelieve contact op te nemen om ons in kennis te stellen van de retourzending.

Zichttermijn verstreken?


Is de zichttermijn verstreken dient u eerst contact met ons op te nemen alvorens u het product aan ons retour stuurt.

Kosten voor retourneren


Indien u het product binnen veertien dagen aan ons retour stuurt, betaalt u de verzendkosten voor het retour sturen zelf. In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel vergoedt VSB Wellness de verzendkosten achteraf.

Ruilen?


Wilt u een product omruilen? Neemt u dan contact op via info@vsbwellness.nl
Wij helpen u hier graag verder mee.

Klachtenafhandeling


Indien u een probleem met een product of service van VSB Wellness heeft, neemt u dan contact met ons op via tel.: 013-504 7000 of via info@vsbwellness.nl

U ontvangt dan van ons een ontvangstbevestiging van de klacht en de te volgen procedure. Tijdens deze procedure wordt u op de hoogte gehouden van de klachtenafhandeling.


Geschil


Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en VSB Wellness is er een mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl).

Veelgestelde vragen retourneren

Hoe stuurt u het product retour?

Het product dient in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) aan ons retour gestuurd te worden. Gelieve contact op te nemen om ons in kennis te stellen van de retourzending.

Wat te doen als de zichttermijn is verstreken?

Is de zichttermijn verstreken dient u eerst contact met ons op te nemen alvorens u het product aan ons retour stuurt.

Wat te doen bij een geschil

Indien er zich een geschil voordoet tussen de koper en VSB Wellness is er een mogelijkheid tot bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van SGC (www.sgc.nl).